צבעי השיש המובילים





    צבעי השיש המובילים

    שיש שחור, שיש אפור או שיש לבן?

    הצבעים שחור, אפור ולבן מתאימים מאוד לשילוב במטבח ויכולים לשמש גם לטובת ייצור משטחי שיש. כאן נכנסת לתמונה ההתמחות של חברת רבינסקי בע”מ וניסיון של מעל עשרות שנים בהתאמת פתרונות שיש לצרכי הלקוחות.

    חברת רבינסקי גאה לעבוד עם יצרניות השיש הגדולות בעולם ולשתף פעולה בבלעדיות עם חברות שמייצרות שיש איטלקי. מבחינתך, המשמעות היא מקסימום ניסיון בהתאמת שיש לפי צבעים למסגרת התקציב ולצרכים האישיים. בין לבין, נשמח לחשוף בפניך אפשרויות חדשות של שימוש בשיש שחור, אפור ולבן למטבח ולהגשים עבורך את החלום ברמת דיוק מקסימלית.

    שיש שחור?

    שיש שחור מתאים בעיקר עבור מטבח שמעוצב בסגנון מודרני. סגנון עיצוב מודרני נשען על שימוש בצבעים חד ממדיים, הוא מתאים למטבחים קטנים וגדולים ובעזרתו ניתן ליצור אשליה אופטית של מטבח גדול מהרגיל. אי למטבח עם כסאות בר בדגמים מיוחדים ומשולבים הוא תוספת רב-תכליתית ופונקציונלית לכל מטבח, המספק שטח דלפק נוסף ומקומות ישיבה לסעודה או לאירוח.

    שיש שחור למטבח

    שיש שחור גם משדר יוקרה ולכן הוא משמש בחלק מבתי המלון והמסעדות. אם רוצים לשלב אותו במטבח הביתי, אפשר ליהנות מיתרונות פרקטיים כגון ניקיון פשוט והעלמת כתמים. למעשה, המראה האקסקלוסיבי של השיש השחור והעובדה שהוא נשאר ככה גם לאחר שימוש אינטנסיבי במטבח – הם היתרונות שהופכים אותו לפתרון המועדף על בעלי בתים פרטיים.

    שיש שחור למטבח נבחר בקפידה ובהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. את ההתאמה האישית מבססים על סוג השיש, על חומרי הגלם שמהם הוא מיוצר, על סוג הגימור ועל המחיר. באותה הזדמנות, ניתן לבדוק האם יש מקום לשלב את משטחי השיש עם פתרונות חיפוי וריצוף לקיר בגוונים דומים.

    שיש אפור?

    שיש אפור נחשב סולידי יותר ולכן מתאים לסגנון עיצוב קלאסי. זהו השיש שבו משתמשים אם רוצים לשמור על אווירה ניטרלית, לנקות בקלות את המטבח ולא להגביל את אפשרויות העיצוב של הרהיטים ומכשירי החשמל. כמו כן, שיש אפור מתאים מאוד למטבח כי הוא מתכתב עם פתרונות חיפוי ובהם קרמיקה ואריחי גרניט פורצלן בצבעים שונים.

    שיש אפור למטבח

    יש אפור למטבח כדאי גם כן לבחור לפי שיקולים של עלות מול תועלת. מצד אחד, השאיפה היא לחסוך בהוצאות על השיש ולשלב אותו במטבח באופן שלא ידרוש חריגה מתוך מסגרת התקציב. מצד שני, אין טעם להתפשר על האיכות של שיש אפור למטבח כי הוא אמור להחזיק מעמד לאורך שנים.

    שיש אפור למטבח זול יותר מהשיש השחור והלבן והוא מתאים בעיקר עבור בתים פרטיים. אם רוצים לשלב אותו בנכסים להשקעה, ניתן להשתמש במשטחי שיש אפור למטבח ולהשלים את המראה עם תאורה מחמיאה.

    שיש לבן למטבח?

    שיש לבן למטבח משדר יוקרה ואלגנטיות. הוא מתאים גם לסגנון עיצוב מודרני וגם לסגנון עיצוב כפרי, מומלץ בעיקר לדירות גדולות ומיועד למי שרוצה לייחד את המטבח בהשוואה לשאר החדרים וחללי הפנים. מעבר לכך ובניגוד למה שנהוג לחשוב, גם את השיש הלבן קל לנקות.

    לסיכום, בחירה בין שיש לפי צבעים צריך לבצע רק עם חברת רבינסקי. אצלנו בקטלוג מחכים לך כבר עכשיו שלל דגמי שיש אקסקלוסיביים ונציגינו יעזרו לך להתאים אותם למטבח. כמו כן, אנו מרכזים את משטחי השיש השונים תחת קורת גג אחת לאחר תהליך ארוך של סינון וייבוא.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – בישראל, הכינוי “משטח שיש” מתייחס לשורה ארוכה של חומרי גלם, המשמשים ליצירת משטחי עבודה – בעיקר במטבח. עם זאת, אפשר לראות משטחי שיש מרהיבים ביופיים, פונקציונליים ועמידים גם בתפקיד דלפקי קבלה במגוון מבני ציבור ומסחר, בתור חיפוי לשולחנות מפוארים ויוקרתיים, אי למטבח, או אזור טיפוח בחדרי רחצה, לצד שלל פרויקטים יוקרתיים […]

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי עיצוב כיור שוקת הוא כיור מלבני רחב, יחסית ארוך ופחות עמוק לעומת כיורים אחרים. הוא קצת מזכיר שוקת שממנה שותים בעלי חיים ולכן השם המיוחד שלו. נוסף על מראה המיוחד שלו, כיור שוקת מגיע בדרך כלל גם עם מערכת ניקוז נסתרת, שמעניקה לו מעט מסתורין ומעצימה את היופי שלו. העיצוב המיוחד מחבר […]

    דילוג לתוכן